Szczegóły gry „Discordia”
02 XI 2009 // 20:44
Dzięki oficjalnej stronie Kinga poznaliśmy więcej szczegółów dotyczących gry Discordia:
„Discordia” to internetowy projekt, który powstawał od początków 2007 roku. Startował jako mały, dodatkowy pomysł mający pojawić się na nowo powstałej oficjalnej stronie serii „Mroczna Wieża”. Z czasem rozwinęło się to w wykorzystującą najnowsze technologie opowieść przedstawiającą wojnę pomiędzy Tet Corporation a Sombra/NCP.
„Discordia” ukazuje zakulisowe konflikty pomiędzy tymi dwiema firmami przedstawiając fanom serii nowe postacie oraz wiele mechanicznych i magicznych przedmiotów pochodzących od Starszych ze Świata Pośredniego. Podczas naszej przygody odwiedzimy wiele miejsc, zarówno już tych znanych jak i tych tylko wspomnianych w książkach. Mimo że możemy nie zobaczyć Rolanda i jego ka-tet, załoga tworząca projekt pamiętała oblicza swoich ojców. Zrobili oni wszystko by oddać cześć oryginalnej serii i równocześnie odkryć nowe i ekscytujące miejsca z tego uniwersum.
„Discordia” wykorzystuje Flash i Flash video by wciągnąć użytkownika w grafikę i wideo 3D drobiazgowo odwzorowujące książki. Wraz z retrospektywnym tekstem Robin Furth, wysoce szczegółowym środowiskiem stworzonym przez Briana Starka i prawdziwie cudownymi, oryginalnymi obrazami Michaela Whelana, „Discordia” staje się rewolucyjnym doświadczeniem, które powinno zadowolić każdego fana „Mrocznej Wieży”.